Klientu un iesaistīto pušu vajadzību izzināšana, II daļa: Kvalitātes māja (QFD matrica)
12. aprīlis, 2023 pl. 23:36
Gandrīz ikkatra organizācija uzskata, ka tā dara visu iespējamo klientu vajadzību apmierināšanai, taču nereti var izrādīties — gribējām kā labāk, bet sanāca, kā sanāca. Šādas situācijas var skaidrot ar atšķirīgu segmentu atšķirīgo uztveri par kādu preču un pakalpojumu (labumu kopumu) raksturlielumiem. Klientu vajadzības var vienkārši saranžēt, taču daudz augstvērtīgāku piedāvājumu var izveidot, klientu vajadzības analizējot, izmantojot tā saucamo Kvalitātes māju jeb QFD matricu.
Kā konkrētai organizācijai zināt, kuri raksturlielumi ir būtiskākie tās klientiem? Par to Latvijas Kvalitātes biedrība š.g. 17. maijā plkst. 15.00-17.00 tiešsaistes platformā Zoom organizē darbsemināru: Kvalitātes māja (QFD matrica) vajadzību izzināšanai un prioritizēšanai.
Darbsemināru vadīs:
Irina Degtjarjova, VAS “Latvijas Pasts” kvalitātes sistēmas un attīstības vadītāja un RTU profesore, Dr.oec. Inga Lapiņa.
Irina Degtjarjova, VAS “Latvijas Pasts” kvalitātes sistēmas un attīstības vadītāja un RTU profesore, Dr.oec. Inga Lapiņa.
Pieteikšanās līdz š.g. 15. maijam (ieskaitot).
KVALB biedriem dalība bez maksas, citiem interesentiem – 49 EUR.
Pieteikšanās semināram rakstot uz e-pastu: [email protected]
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.