Klientu un iesaistīto pušu vajadzību izzināšana, I daļa: Kano metodoloģija
12. aprīlis, 2023 pl. 18:31
Gandrīz ikkatra organizācija uzskata, ka tā dara visu iespējamo klientu vajadzību apmierināšanai, taču nereti var izrādīties – gribējām kā labāk, bet sanāca, kā sanāca. Šādas situācijas var skaidrot ar atšķirīgu segmentu atšķirīgo uztveri par kādu preču un pakalpojumu (labumu kopumu) raksturlielumiem. Turklāt laika gaitā šie raksturlielumi no tā saucamajiem “iepriecinošajiem” kļūst par pamatvajadzībām vai pat nenozīmīgiem lielumiem. Gana spilgts piemērs jau kādu laiku varētu būt, piemēram, bezvadu interneta pieejamība kafejnīcā laikā, kad ir attīstīts mobilais internets. Tajā pašā laikā, ne visi raksturlielumi, tiem izpildoties, tiek vērtēti pozitīvi. Piemēram, pakalpojuma gaidīšanas laiks parasti tiek apgriezti proporcionāli vērtēts.
Kā konkrētai organizācijai zināt, kuri raksturlielumi ir būtiskākie tās klientiem un citām iesaistītājiem pusēm? Par to Latvijas Kvalitātes biedrība š.g. 26. aprīlī plkst. 15.00-17.00 tiešsaistes platformā Zoom organizē darbsemināru.
Darbsemināru vadīs Ph.D. Mikus Dubickis, vadības, mārketinga un inovācijas konsultants, RTU docents un pētnieks, Latvijas Kvalitātes biedrības valdes loceklis.
Pieteikšanās līdz š.g. 24. aprīlim (ieskaitot).
KVALB biedriem dalība bez maksas, citiem interesentiem – 49 EUR.
Pieteikšanās semināram rakstot uz e-pastu: [email protected]
Šis ir pirmais seminārs par klientu un iesaistīto pušu vajadzību. Otrs seminārs par Kvalitātes māju (QFD) ir paredzēts š.g. 10. maijā. Par to informācija sekos.
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.