Joomla!

KVALB biedri iepazīstas ar lietišķajām apmācību spēlēm

2019.gada 9.aprīlī KVALB biedriem bija iepēja piedalīties saistošā un visus dalībniekus iesaistošā pasākumā - Lietišķās apmācību spēles.

Pasākuma moderators - Smart Games Club pārstāvis Edijs Ulpe - iepazīstināja ar Smart Games Club izstrādātajām spēlēm un ļoti atraktīvi vadīja divu komandu darbību, izspēlējot komandas saliedēšanas spēli "Uzveic briesmoni" ("Beat the Beast").
Spēles laikā dalībniekiem bija ne tikai jācenšas savākt vairāk ieroču un punktu, lai komanda uzvarētu, bet arī jāatbild uz dažādiem āķīgiem jautājumiem, piemēram, jāizdomā un jāpastāsta pārējiem, kādas 3 lietas ņemtu līdzi uz vientuļas salas, cik māsu vai brāļu ir blakusspēlētājam, kur izvēlētos dzīvot, ja būtu tāda iespēja, un jāpamato - kāpēc?, kā arī jāizpilda dažādi uzdevumi - jānodemonstrē noderīgs vingrinājums (iedomājoties sevi par fiziskās sagatavotības treneri) vai jāattēlo zilonis; vairāki uzdevumi bija jāveic kopā ar komandas biedru.

Kaut arī spēles laiks bija ierobežots, tomēr izdevās gūt priekšstatu par galveno, ko dod šāda veida spēles - iespēju mācīties ar spēles palīdzību. 
Šajā reizē bija iespēja labāk iepazīt savas komandas dalībniekus un sajusties kā komandai (jo tikai kopā iespējams uzvarēt), bet ar Smart Games Club spēļu palīdzību ir iespējams apgūt jaunas iemaņas, apmācīt jaunos darbiniekus, atrast risinājumu kādai situācijai u.c.

Spēles dalībnieku galvenais ieguvums - iepazītas lietišķās apmācību spēles kā metode, kuru varētu izmantot savos uzņēmumos.

Lietišķās apmācību spēles izspēlēja 10 KVALB biedri.
Paldies visiem dalībniekiem, bet īpašs paldies RISEBA kvalitātes vadītājai Santai Dobrovoļskai par telpu nodrošinājumu un Edijam Ulpem par spēles vadīšanu un informāciju par lietišķo apmācību spēļu izmantošanas iespējām!